سید محمد جعفر تقوی سوق

من هستم

کسی که روزی ارزو داشت دنیا تغییر دهد ولی حالا در تغییر خودش ماند

  • ۰
  • ۰

بعد از جریان خلیج فارس و ترجمه اش بع خلیج این بار گوگل لقمه ی بزرگتری برداشته است! این بار گوگل کلمه ی مقدس “الله” را “اسرائیل” ترجمه می کند…! همه با هم بیاییم برای بار دوم به گوگل عظمت ایرانیان و تعصبشان را نشان دهیم…

ابتدا همه به آدرس زیر برید:
http://translate.google.com/#fa|en|%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87
سپس روی لینک
Contribute a better translation
کلیک کنید و در آن کلمه صحیح یعنی
God
  • ۸۹/۰۴/۲۷
  • محمد جعفر تقوی سوق

نظرات (۴)

  • افزایش بازدید بلاگ شما
  • سلام دوست عزیز
    اگه دوست دارید بازدید کننده بلاگتون بیشتر بشه حتما یه سری به این مطلب بزنید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید
    جالب بید من هم ازش استفاده کردم
    Contribute a better translation
    کجاست؟
    پیداش کردم ولی god ترجه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی